Tidig alla <3 -dag

Jag och Wiktor bestämde oss för att fira en tidig alla hjärtans dag idag redan.
Så vi gjorde oss iordning och åkte till Borås där vi såg på ÅSA-NISSE (Kass! tyckte jag) och åt en fin lyxig middag på Oliven. Mysig och trevlig eftermiddag.
Dock va det lite tråkigt att alla affärer utom Åhléns va stängt :( Lite synd men men.
Vi va iaf inne en sväng på Åhlens och där köpte jag en nyutgåvan av Moonwalk MJs självbiografi ifrån 1988.

Nu sitter jag och spela bingolotto, det är som man säger - "Nära skjuter ingen hare" 1 nr ifrån i varje spel. Dags att sluta spela och erkänna att man har tur i kärlek istället.

Imorgon ska jag till läkaren för min näsa. Det är inte roligt att gå runt å vara konstant förkyld :/ Hoppas att han/ hon hittar felet eller anledningen.

Nepp nu ska jag snart hoppa i säng.

God Natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0