Nattjobb

Klockan är runt 14.00 när jag börjar skriva..

Jag vaknade för en halvtimma sedan efter ett nattpass på Autoliv.
Trodde aldrig att jag skulle somna så snabbt så jag hade satt på en film vid 07-tiden då jag kom hem. Men svips minns inte mer än max 5 min på den filmen.
Jag som tyckte att jag va så hyperaktiv när jag åkte hem. Hade levt på en cola och en halv godispåse med mina kollegor.
Men nepp tröttheten slog mig lika hårt som ett slag med i huvudet. Pang å så sov jag.
Det värsta va att jag nu har ont i hela kroppen för att min ställning i soffan inte va den mest naturliga. Blir inte roligt att jobba ikväll/inatt när jag har såhär int i nacken.

Idag vet jag inte vad som händer. Ska väl laga någon mat om jag pallar med det.. Eller så somnade jag bara om igen? Det låter nästan skönast. Fortfarande ganska mätt efter allt det där onödiga godiset.
Jag tror... är inte helt säker på att wiktor struntade att komma hem på lunchen för att vara snäll emot mig :)Gulligt av honom. Å om han har vart hemma så vette sköön hur han bad sig åt för att inte väcka mig?

Nepp blir nog att gå å lägga sig i soffan igen å bara ta de lugnt
Kan bli ett gympass i eftermiddag.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0