Promenad i snöyran

Fanny ringde och väckte mig idag, så det va bara att stiga upp.
Gick ut och borstade av ett halvt ton med snö ifrån bilen och hjälpte till att skotta på bilparkeringen utanför.. Å det blev så fint så :) (förmodligen tillbaka innan kvällen ändå)
Sen gick vi iväg(jag och Fanny) för att ta ut pengar. Innan vi gick till parken där loppisen skulle vara i full gång så gick vi in på parfymerian där jag fick köpt nagelacksborttagningsmedel och ett nytt nagelack (vinrött med lite glitter i).
Fortfarande på väg till parken så gick vi förbi en rejäl snödriva som Fanny bara skulle bestiga. Det såg så himla roligt ut och hade jag haft termobyxor så hade jag också hoppat upp i den..
Vi fortsatte..
När vi väl kommer fram till ingången till parken så var det öde, det fanns en stor lapp där det stod med versaler INSTÄLLT HELA HELGEN. Riktigt tråkigt :(  .. Men positivt ändå för jag sparade säkert in en rejäl slant där ;)

Väl utanför på parkeringen igen så gav vi oss på det stora berget som vi hade skottat ihop. Skitkul och kallt :S brr.. Måste se till att skaffa termobyxor till nästa vinter!
Jag känner att jag har en slags hat-kärlek till all snö! Älskar den när jag väl sitter inne och ser va fint det är ute eller leker i den.. Men fy va jobbigt det är att gå i motvind och köra i det ska vi inte prata om!

Iaf.. Fanny och jag köpte bullar, kakor och den nya ballerina sorten (kladdkaka) och fikade när vi kom in :) Myspys..Men nu vill jag bara ut igen å leka.. Känner mig som en 13 åring på nytt :P
Mest av allt sugen på att åka bob efter en fyrhjuling eller nått.. Eller nej, jag vet!! Bilen!! Vågar jag? haha, klart jag gör.. eller? Får se..

Shit va mycket det blev idag då.. Får sluta att gå in i detaljer på allt jag skriver..(har fått klagomål på det)
Ikväll är det ännu osäkert, just nu så är det vin och melodifestivalen som gäller.. Vi får se!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag ska mula dig sen!! Mohahaha:P hahahaha

2010-02-20 @ 17:57:23
Postat av: jenna

Söt blogg du har ;)

2010-02-20 @ 20:02:08
URL: http://mrsjenna.blogg.se/
Postat av: jenna

OKey ;) tack ;) Har du sett filmen med svambob då? den är också jätte rolig! puss

2010-02-20 @ 22:43:17
URL: http://mrsjenna.blogg.se/
Postat av: jenna

Japp "Svampbob filmen "

2010-02-21 @ 11:59:03
URL: http://mrsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0