liten snabbrepris

Julfesten va kanon. Blev dock lite för mycket med "ysch-ysch" Så jag låg i sängen hela Lördagen och Söndagen. Men de va det lätt värt!

I Helgen som var så blev vi ( Jag Wiktor Madde Matte Elin och Kalle) Bjudna på hotellövernattning och god lyxig middag av Johann och Robert. Och mycket slager såklart :)
På Söndagen så åkte jag Natta Janniche Veronika Johan och David till Liseberg för att gå runt och se på alla juldekorationer och för att testa på knäckäpplen. Söndagens bästa kommentar kommer ifrån Syrran som var framme vid ett marknadsstånd på Liseberg (Arjeplogs björksaft)...

- MEN det är ju DU som säger... När älgen är blå, är ölen kall, i reklamen på tv?
Killen...
- Öhm, ne..garvar.. Natalie försöker rädda sig själv och fäller nästa kommenter..
- Du låter som han iaf!
Hysteriskt roligt om man hade vart där å hört det!

Toppenhelg!

Igår var jag Wiktor Matte Madde Elin Kalle Owe Agneta och Ludvig på en konsert i Vara konserthus.
Vi kollade på Orsa Spelmän i ledning med Kalle Morreius och Bengan. Gästartist Hanna Hedlund ifrån Singing Bee på tv.
Jag ska vara ärligt å säga att jag va väldigt skeptisk i början. Men de va faktiskt riktigt bra.. Visst medelåldern låg nog på 65. Men det gör inget för de skojade till det ganska bra emellan låtarna. Och min favoritjullåt va ju med! Så jag är nöjd! "fairy tail of new york"

Detta va min lilla snabbrepris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0