Snälla :)

Okej så här ligger det till...
Min lilla älskling "Nisse pratar vi om nu" är med i en tävling på NLT.se (tidning) om att bli årets lussekatt!
Jag tycket lätt att min katt ska vinna.. Jag menar vem kan stå emot en bild som denna nedan?

För att rösta på den söstaste katten i världen så sms;ar du bara följande:

NLT KATT 93

Till 72 001

(4 kr + ev operatörkostnad)

Jag skulle bli oerhört tacksam :)
Å Nisse skulle blir riktigt glad om ni ville rösta på honom! Vinner han så betyder ju det MAT i mängder. ;)

Skulle DU/Ni vilja se tävlingsbidraget så klicka på Länken

Lusse-Nisse-Tävling

Vill du se dem andra bidragen så klickar du bara högst upp på rubriken Lussekatten. (Men de andra är inge att ha :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0