Mycket på en gång

Det blir en snabbis igen....

Firat jul 3 gånger på en vecka. Mamma, pappa, Wiktor, syster och Marcus, med mammas släkt och med pappas släkt.
Jag fick en Tassimo (kaffemaskin med enkelkoppar från M o P), Pengar till en permanent (M o P), fotoskrivare (ifrån Wiktor) 500 kr på Ikea (m o m) 1000 kr ifrån F o F, En gratis sminkningkurs ifrån N o M... .med mera!  Stort tack!

Va på Media Markt igår när det va 20% på alla varor och köpte mig en navigatör (GPS) till bilen och som man kan bära med sig ut i skogen ;)

Imorgon ska jag till Eva i Herrljunga och fixa till ögonbryn och ögonfransar (färgning och vaxning) sen åker jag vidare till Sollebrunn för att se till att få lockar i håret :)

Någon dag i denna veckan så ska jag in till borås för att införskaffa mig en ny Jetset klocka svart. Samt att wiktor ska förstora sitt armbandsur en liten bit.

Nepp det va väl det...
Jo, vänta lite här nu!!!
Jag KÖRDE NER I DIKET för första gången igår. Satte den riktigt djupt men det blev inte ens en liten skråma... PUH! =)
Man kan verkligen säga jag fick en liten pik ifrån gubben ibland molnen.. För precis innan så hade jag asg* åt märkena i snön från andra olycksbågade personer..MAX 40 km/h och endå så lyckades jag hamna i diket!

Nä nu har jag inget mer att berätta.
Ha de fint i mellandagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0