Julgodis i massor!

Igår va jag nere hos Fanny och gjorde knäck som blev riktigt lyckat!
Idag så ska jag göra Wienernougat och Rockey road!
Tror att mina släktingar kommer att rulla hem på julafton :P Inte nog med en massa julmat, det kommer ju oemotståndligt julgodis i massor med! Stackarna :P

Doppardagen så firar vi jul med mamma å pappa, det blir en enkel smaskig skinkmacka med senap å en massa julklappar.

På julafton skjutsar jag ner Wiktor å Matte till Owe och Agneta. Sen åker jag hem till min mamma å pappa igen där det riktiga julfirandet drar igång :) (Med mitt julgodis ;) )

På Juldagen så ska hela familjen åka till Farmor å Farfar där hela släkten på pappas sida kommer att vara. Å där finns den godaste gravade laxen i hela världen! Sjukt god! mmmm det bara vattnas i munnen när jag tänker på den!
På kvällen blir det en sväng till Kärven med förfest hemma hos Kalle och Elin :)

Detta kommer att bli en låång helg! Men förbaskat rolig =)

Ni får ha en riktigt GOD JUL mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0