Julfest imorgon =)

Manpowers julfest imorgon! Det kommer att bli great!
Missade ju den förra i sommras. Så detta kan bli roligt. Lite nya ansikten och en chans att kolla in mangeamo (stavas?) i Alingsås.
Har dock bara ett litet problem.... Vad ska man ha på sig?
Jag menar, en klänning å tights hade inte vart fel... Om det inte hade vart så att det är ca 15-20 minus ute! Å komma med thermobyxor är inte så vackert direkt. What to do, what to do???
Så jag tar med mig Linn (Jobbkollega) till Borås för lite shopping. Kan kanske lyckas hitta ett par tuffa jeans eller liknande å en snygg topp :) Hoppas!
Tips någon?

Måste se till att hålla i pengarna med för den 11 dec ska vi till Wiktors pappa på julmiddag och övernattning på hotell.
Den 14 dec blir det Orsa spelmän med Kalle morreius (stavas?) med Wiktors mamma å fam.
Sen så är det ju alla de där julklapparna med! Som tur är så är de flesta klara. Bara de svåraste kvar nu.. Mormor morfar, Farmor farfar å något litet till Wiktor, Fanny och Frida.

Oj, nu rinner tiden iväg för mig. Dags att göra sig iordning!
Ha de fint! Å snälla rösta på min lilla nisse (kolla föregående inlägg) Tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0