Nya skor =)

Jag va ju med Fanny i Borås igår och fick syn ett par snygga skor..
Jag brukar vara ganska kräsen när det gäller skor, snygga, enkla, bekväma m.m..Tar evigheter och det förklara att jag endast har två par som jag använder i vardagen och på fest.
  När jag såg dessa så skrek det bara JESSICA om dem.  Brunt är ju inte min färg, men jo visst jag älskar dem!
Jag har aldrig riktigt haft klackskor innan. Som tur är så är de inte världens smalaste klack och inte för höga heller. Passar mig jättebra.

Köptes på Skopunkten för en sumnma som passar min plånbok perfekt =)
Skopunkten KnallelandTack för en trevlig dag Fanny =)

Efter det så blev det en timmas innebandy. Helt ok! Dock fick jag inte in något mål vad jag kommer ihåg?



Idag blir det simning vid 18-tiden med MaddeJ och kanske en promenad med Fanny..
Tycker verkligen inte om att det blåser såhär mycket. Men det är ju höst så det ska väl vara såhär. 

Ska nog ta å städa lite nu..


Ha en underbar dag!
//Jessie*


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygga dojor Jessie!:D

2009-09-26 @ 09:37:22
Postat av: Bloggägaren

Tack Frida :)

2009-09-28 @ 12:22:02
URL: http://sekita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0