Känd, Tidigt, Våren och Våfflor

Nu har man en kändis till kompis ;)
Sandra som fick barn i höstast och som bloggar ska vara med i den lokala tidningen där hon bor =) Som bloggdrottning och som småbarnsmamma, grattis till dig :) Förhoppningsvis så får du flera som besöker din blogg nu :)

Sandriiisch.blogg.se (min kompis de "stolt" )

En annan gammal klasskompis ifrån vbg (Marco) hade lagt upp bilder på deras student på facebook.. Saknar dom jättemycket, speciellt Malin, Sandra och Camilla. Malin va nere och hälsade på för några veckor sedan men jag saknar henne endå! Funderar nästan på att spendera fallens med henne :P



Vaknade väldigt tidigt i dag som kanske märks, klockan är bara 06,55. Fy inte alls kul på en ledig dag. Fast vädret är så fint ute så vem vill missa det.
Nu när det äntligen är tort på marken igen så kommer det väl bara dröja en eller två dagar innan snön ligget tätt igen :/ DET RÄCKER NU!! Nu vill jag ha en riktig vår!

Mor min kommer kanske idag så vi kommer väl att gå ut å leta vårtecken. Hoppas på att vi hittar något annars så tror jag att jag kommer att bli deprimerad :P

Jag fick ett ryck igen och gick å köpte pulversmet och gjorde våfflor på kvällen. Mumsigt värre. Fanny gav mig idén när hon skulle göra våfflor till Frida :)
Haha, kanske borde fixa en våffelkväll :P Undra om det vore något? Kanske bara är vi som äter våfflor? Äsh!

Jag är helt inne i sista Twilight-boken, vill så gärna berätta men vill inte förstöra något för dem som ska/kommer/ eller reda läser den. Kan säga en sak! Vill fruktansvärt gärna se den sista FILMEN! ;O

Ha det underbart!
//Jessie*

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Jessica ja du detta en en helt vanlig urflippad sida om alla mina funderingar och tankar :O) Och så älskar jag ta kort så det blir en hel del sånna :O)



Du är välkommen tillbaka till min blogg igen.

kram kram

2009-03-18 @ 23:58:51
URL: http://www.nogg.se/krollsan
Postat av: Louise

ja jag hade en blogg innan med. men bytte till nogg. Den är mycket roligare att design-na allt fixar du genom att gå in på "inloggad" sen har du en spallt på vänster sida, och där hittar du allt :O)

lycka till!

2009-03-19 @ 11:26:28
URL: http://www.nogg.se/krollsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0