Tripp till hafstens camping

Efter jobbet igår så tog jag och Wiktor en tripp till Hafstens camping.
Där vi först käkade lite mat och sedan fiskade krabbor, vi fick upp ca 40-50 st på mindre än en timma. Så fort vi lade i en klänypa med en mussla så högg  dem direkt :) Dock ingen match.

Strax efter det så gick vi till den lilla puben där de spelade live musik, wiktor tog en öl medans jag fick en alkoholfri drink :) Får jag bestämma så blir det en hel vecka där i sommar ;)

Runt 22.30 åkte vi tillbaka till lilla Herrljunga och gick över till robban där mike o matte satt efter en dags fiske. Elin och madde kom bara någon minut efter oss och efter ca en halvtimma så gick vi in till oss.



Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på... Vi funderar på att ta en tripp till Falköping och gå in på jysk för bada är väl ingen ide nu när det är så mulet ute?... hum.... får se..

Ha det underbart!
// Jessie*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0